Starbucks dă startul verii în România cu băuturi de sezon TEAVANA și noi gustări în meniu

 Starbucks, cea mai populară marcă de cafea din lume, dă startul sezonului de vară cu o  nouă gamă de băuturi personalizate, deserturi delicioase și gustări ușoare, perfecte pentru anotimpul canicular.

La Starbucks România vara aduce nu numai distracție și energie pozitivă, ci și un nou meniu răcoritor, care include gama de băuturi reci TEAVANA, a cărei vedetă este limonada cu mango și ceai negru.

TEAVANA înseamnă limonadă cu mojito de mure și ceai verde, foarte populară vara trecută, noua limonadă cu mango și ceai negru, dar și băuturi reci pe bază de cafea, printre care Summer Love Frappuccino cu sirop la alegere de migdale sau de alune crocante.

În cele 30 de cafenele Starbucks din România veți putea putea încerca și noile deserturi din meniu,  Peach Cake cu cremă de brânză și glazură de piersici zemoase și brioșă sănătoasă cu fructe. În cafenelele din București, va fi disponibil și noul sandviș wrap cu hummus, dovlecei și legume proaspete.

„La Starbucks declarăm deschis sezonul concediilor, acea perioadă a anului menită odihnei, călătoriilor și întâlnirilor cu prietenii. Cafenelele noastre sunt locul ideal unde poți găsi răcoare, o atmosferă prietenoasă, cafea premium și, de astăzi, și limonadă specială, frappuccino și deserturi ușoare, de sezon. Pe 14 iunie deschidem cafeneaua cu numărul 30 în România, la Oradea, și vom continua, anul acesta, să ne extindem în țară, mai ales că Starbucks este un brand foarte iubit de români”, a declarat Dana Pașol, Marketing Manager Starbucks România & Bulgaria.

Sortimentul de cafea de bază rămâne cea din Peru și în fiecare zi de vineri veți fi surprinși cu demonstrații ale talentaților barista și degustări de cafele personalizate.

Starbucks România operează prin dezvoltatorul internaţional de restaurante AmRest, din care fac parte mai multe branduri la nivel internațional, printre care KFC, Pizza Hut, Burger King , La Tagliatella şi Starbucks.

Starbucks are peste 20.000 de cafenele în 65 de ţări şi este cunoscută ca fiind cea mai importantă marcă de cafea din lume.

Publicatii
14 iunie 2017